RIANXO – Miembros de Galiza Nova denuncian homofobia y transfobia durante el Entroido amparada en el humor de estas celebraciones

P17 F2.jpg

En el marco de la campaña contra el sexismo y el machismo en el Carnaval lanzada la semana pasada por Galiza Nova, integrantes de la delegación barbanzana del colectivo juvenil nacionalista informaron a través de un reparto en Praza de Castelao de situaciones que “a mocidade galega padece nestas datas de festividade na vila de Rianxo”. En esta acción que desarrolla junto con Asemblea LGTBI y la Asemblea de Mulleres, los jóvenes del BNG denunciaron “as actitudes patriarcais que sofren as persoas trans e as féminas galegas”. La responsable de la Asemblea LGTBI, Iria Carreira, dijo que en estas fechas se producen muchos casos de homofobia y transfobia, “amparados baixo o pretexto do humor coa única intención de rirse de quen non segue a norma”. Rebeca Cambeiro, responsable de la Asemblea de Mulleres, criticó que en Carnaval “danse moitas situacións de agresións machistas que se xustifican e se deixan pasar por acontecer nun ambiente festivo”.

Elvira Blanco, responsable comarcal de Galiza Nova, dijo que su formación exige a los gobiernos gallego y estatal que adopten “medidas concretas para acabar co machismo e o sexismo e para erradicar o patriarcado da sociedade”. A su juicio, “temos que amosar o noso rexeitamento a estas actitudes que perpetúan roles de xénero” y que “tentan ridiculizar ás persoas trans e hipersexualizan ás nenas, desde moi pequeñas”. Galiza Nova demanda, entre otras cosas, que se impulse en la enseñanza la formación en materia de género e igualdad garantizando una conciencia de la necesidad de la igualdad, puesta en marcha de medidas políticas urgentes contra la violencia machista e incremento de recursos económicos para prevención y asistencia o la formación de profesionales para el acompañamiento de las víctimas de violencia de género.

Anuncios