BOIRO – El colectivo por la exención del rodaje en vehículos clásicos está indignado

dsc_0531

Los integrantes de la plataforma creada para lograr la exención del impuesto de rodaje para vehículos clásicos  expresó su profunda indignación por la supresión de esa medida, que entienden con fines “exclusivamente recaudadores”.  Bajo su punto de vista, se adopta una decisión «que prexudica aos que menos teñen». Desde dicho colectivo indican que tener un vehículo antiguo no es ningún lujo, pues en la mayoría de los casos las familias que cuentan con uno es debido a que sus recursos no le permiten sustituirlo. Añade que trabajadores utilizan este tipo de vehículos para acudir a la seca o a la fábrica cada día «e é dunha inxustiza intolerable gravar con máis impostos a toda esta xente», subraya. Además, muchos propietarios conservan estos vehículos como un objeto con un valor sentimental porque, por ejemplo, pertenece o perteneció a un familiar y que «non podemos olvidarnos deste punto, xa que crea un vínculo sentimental importante». Por todo ello, consideran lógico que el Concello de Boiro aplique la exención del Impuesto de Vehículos de Tracción Mecánica como hasta ahora.

«Dende o goberno local se defende que a modificación da ordenanza está inspirada por criterios ecolóxicos. Ademáis de que nada contamina máis como a fabricación de novos automóbiles, o novo texto desminte que o ecoloxismo lle importe o máis mínimo a Dieste e ao seu equipo. Na nova ordenanza recóllese a posibilidade de que o vehículo que supere os 25 anos siga sen pagar a taxa anual se abona os máis de 500 euros que custa converter en histórico o coche vello (hai que ter en conta que dese diñeiro, non vai a parar un só céntimo ás arcas do Concello, xa que se reparte desta maneira: para o Laboratorio de Vehículos Clásicos, para o Clube de vehículos Clásicos, para a ITV e para Tráfico). ¿Significa iso que se o propietario dun vehículo vello paga esta cantidade de cartos o seu coche deixa de contaminar? Obviamente non. Ao goberno local de Boiro o medio ambente impórtalle máis ben nada, e saben que nestes tempos que corren, poucos cidadáns verán convinte pagar máis de cincocentos euros por un vehículo ao que apenas lle queden uns anos de vida útil; polo tanto, o PP de Boiro, estima que estes condutores pagarán cada ano o citado imposto. Non pretenden protexer o medio ambente, queren recaudar máis para cadrar as súas contas», señala la plataforma.

NOTA DE LA REDACCIÓN – «loqueyotedigo» omite una serie de afirmaciones incluidas en la nota enviada por la referida plataforma a los medios de comunicación por tratarse de respuestas a declaraciones realizadas en alguno, pero de las que los lectores de este blog desconocen pues no fueron publicadas…