RIANXO – Convocan una caminata en protesta por la supresión de un autobús escolar del instituto

Los padres de los alumnos afectados por la supresión del autobús de la línea de Isorna y Leiro para llevarlos hasta el instituto rianxeiro Félix Muriel convocaron una movilización para este domingo, 8 de noviembre, consistente en una camina, que partirá a las diez de la mañana desde delante de la antigua escuela unitaria de Vacariza hasta la Praza Castelao. Los promotores de esta protesta indicaron que decidieron expresar de forma saludable y divertida su malestar por la medida adoptada por la Consellería de Educación “coa súa política de recortes”. Señalaron que, una vez más, la Xunta de Galicia deja desprotegido al medio rural y en desigualdad de condiciones.

Los convocantes animan a los rianxeiros a sumarse a esta caminata, en la que no es necesario apuntarse, sino sólo unirse a ellos, y señalan que si hay alguien que no puede hacer todo el recorrido se puede sumar “nalguna das paradas deste autobús andante”. Una portavoz de los padres anunció que leerán un manifiesto para informar a todo el pueblo sobre el problema que están padeciendo, puntualizando que “non nos resignamos a que este recorte sexa definitivo”.

La Asamblea en Defensa do Ensino Público do Barbanza anunció su apoyo a esta marcha de protesta -“camiñada do bus andante”-, pues cree necesario oponerse a esta nueva disminución de los servicios escolares que tilda de “discriminatoria”. Textualmente, desde dicho colectivo señalaron lo siguiente:

“Xa no 2013 producíanse mobilizacións en protesta pola supresión da Escola unitaria de Vacariza en Isorna. Agora vese perxudicado de novo o alumnado desta zona do rural pola supresión dun dos autobuses. Concretamente vese afectado o alumnado do IES Félix Muriel residente nestas parroquias rianxeiras, tanto de Bacharelato, que agora queda fora do servizo do transporte, como tamén o alumnado de ESO que ve notablemente incrementado o tempo que ten que empregar para ir ao centro de estudo e despois volver ao rematar a xornada escolar. Igualmente a redución do servizo obriga a improvisar unha parada no lugar de Abuín nun terreo privado que carece de marquesiña.

Dende esta Asemblea consideramos necesario opoñernos a esta nova diminución dos servizos escolares que denunciamos como discriminatoria por empeorar as condicións do alumnado que vive no rural e que supón un fomento das desigualdades. Consideramos necesario que se restitúa a calidade do servizo e se garanta a súa continuidade para o alumnado dos próximos cursos.

Esta situación consideramos que é só unha puntiña do iceberg da desfeita que se está a producir no Ensino público da bisbarra, iso si disfrazado da linguaxe de calidade e de competencia. Dende a Asemblea queremos manifestar que nos opoñeremos ao envilecemento real do Ensino e á manobra cara a súa privatización”.