BOIRO – Unas 180 personas participan en un encuentro de confraternidad de Cogama con la asistencia del conselleiro de Política Social

El restaurante Chicolino, en el lugar de Exipto (Abanqueiro-Boiro) acogió este miércoles un encuentro de confraternidad de la Confederación Galega de Organizacións de Maiores (Cogama), con 180 comensales, a los que acompañaron el conselleiro de Política Social, José Manuel Rey Varela, y la directora xeral de Maiores e Persoas con Discapacidade, Fabiola García Martínez. O titular del departamento autonómico de Política Social, defendió el papel activo de este segmento de la población en la sociedad, así como el fomento de las relaciones intergeneracionales para el intercambio de valores como factores que “nos fortalecen como sociedade e contribúen a construír unha Galicia mellor”, dijo. En su intervención, el conselleiro recordó la importancia de los mayores en la construcción de la sociedad moderna y de bienestar actual, añadiendo que tienen un papel principal en el presente y futuro de esta tierra. “A vosa sabedoría, experiencia, traxectoria vital, e saber facer son os froitos do voso esforzo e dos que hoxe aprendemos o resto”, señaló Rey Varela.

En esta línea, Rey Varela manifestó que “os maiores tendes unha mochila chea de experiencia e cómpre seguir aproveitando os vosos coñecementos mediante o fomento da participación activa en todos os ámbitos e promovendo a intercambio de valores coa xente nova”. Asimismo, el responsable del área social del Ejecutivo gallego hizo referencia al abanico de programas y recursos a disposición de las personas mayores orientados a fomentar el envejecimiento activo, los hábitos de vida saludables, el goce del ocio y el tiempo libre y la formación como la mejor manera de prevenir situaciones de dependencia. Al respecto, hizo referencia a los programas “Benestar en balnerarios”, “Xuntos polo Nadal”, “Lecer activo”, “Universidade sénior” o la “Escola de avós e avoas educadores”, entre otros. Rey Varela enmarcó estas acciones en el paraguas de la Estratexia Galega de Envellecemento Activo, que la Conselleríade Política Social comenzó a desarrollar el año pasado y que estará en vigor hasta la finalización de la legislatura. “Con ela, reforzamos o compromiso co benestar das persoas maiores e tamén daqueles que son dependentes, dando prioridade neste último caso aos coidados e atencións mediante servizos profesionais e prestados no propio domicilio ou no contorno familiar, tal e como demandan os propios maiores”, concluyó Rey.

Anuncios